Kiinteistökohteiden johtaminen (PM)
Kiinteistökohteen johtamisen palvelut räätälöidään asiakkaan tarpeen mukaan mm. teknisestä- ja hallinnollisesta isännöintipalvelusta, taloushallinnon palvelusta ja business park manageerauspalvelusta.
Teknisessä isännöintipalvelussa manageri varmistaa, että talo toimii teknisesti optimaalisesti. Tekninen manageri varmistaa huoltokirjan soveltuvuuden kohteeseen, tarvittaessa kilpailuttaa ylläpitohuollot (kiinteistönhuolto, ulkoalueiden huolto sekä määräaikaishuollot- ja tarkastukset). Tekninen manageri valvoo palveluntuottajien toimintaa.
Hallinnollisessa isännöintipalvelussa manageri toimii tarvittaessa kiinteistöyhtiön toimitusjohtajana. Lisäksi manageri huolehtii yhtiön hallinnosta mm. budjettien laatimisesta, hallintopöytäkirjojen laatimisesta, viranomaisilmoitusten tekemisestä sekä asiakkaalle raportoinnista. Tarjoamme myös yhtiön taloushallinnon palveluita.
Business park manageerauspalvelussa manageri järjestää vuokralaiskäyttäjäpalavereita säännöllisesti.
Lisäksi manageri järjestää business parkiin tarvittavat käyttäjäpalvelut ja osallistuu tarvittaessa vuokralaisnäyttöihin.